Sähköinen asiointipalvelu Klinik

Loviisan perusturvakeskuksessa on otettu käyttöön sähköinen asiointipalvelu sosiaali- ja terveydenhuollossa. Voit asioida meillä sähköisesti Klinik-asiointipalvelun kautta helposti verkossa silloin, kuin sinulle parhaiten sopii, myös iltaisin ja viikonloppuisin, et tarvitse enää jonottaa puhelimessa!

Nyt voit ottaa yhteyttä sosiaali- ja terveyskeskukseen helposti verkossa silloin, kun sinulle parhaiten sopii. Klinik-asiointipalvelun kautta saat hoidettua vuorokauden ympäri muun muassa ajanvarauksen, reseptin uusimisen sekä suun terveydenhuoltoon liittyvät asiat. Palvelun kautta voi myös jättää yhteydenottopyynnön, mikäli asiasi koskee neuvolapalveluja, fysioterapia- tai apuvälinepalveluja, aikuisten sosiaalipalveluja, mielenterveyspalveluja tai päihdepalveluja.

Terveyden/sosiaalihuollon ammattihenkilöstö käsittelevät yhteydenottoasi ja ohjaavat sinut oikeaan hoitoon, esimerkiksi varaavat ajan lääkärin tai hoitajan vastaanotolle. Käsittelemme yhteydenottosi saman päivän aikana, mikäli otat meihin yhteyttä arkisin ennen kello 15. Muutoin käsittelemme yhteydenottoasi seuraavana arkipäivänä.

Sähköisen Klinik-asiointipalvelun ansiosta sinun ei tarvitse selostaa asiaasi useaan kertaan, vaan antamasi tiedot siirtyvät automaattisesti suoraan oikalle henkilölle ja asiasi hoidetaan entistä sujuvammin. Järjestelmä ei vaadi kirjautumista tai tunnusten luomista.

Palvelun käyttäminen on helppoa

  • Aloita valitsemalla asioinnin aihe, esimerkiksi ajanvaraus.
  • Merkitse oireesi sijainnin palvelussa olevasta kuvasta, kerro sen jälkeen lisätietoja oireesta.
  • Oireiden kuvaamisen jälkeen syötä palveluun henkilö- ja yhteystietosi. Samassa yhteydessä voit myös kertoa ajankohdat, milloin et pääse vastaanotolle, tämä helpottaa sopivan vastaanottoajan löytämistä.
  • Tietojen lähettämisen jälkeen saat vahvistuksen tietojen toimituksesta sähköpostiisi.
  • Otamme sinuun yhteyttä saman tai seuraavan arkipäivän sisällä, joko puhelimitse tai tekstiviestillä.