Sähköinen hoidon tarpeen arviointi

Loviisan perusturvakeskuksessa on otettu käyttöön sähköinen hoidon tarpeen arviointi.  Kuvaa oireesi verkkopalveluun ja lähetä meille tiedot sähköisesti, milloin vain, myös iltaisin ja viikonloppuisin, et tarvitse enää jonottaa puhelimessa!

Nyt voit ottaa yhteyttä terveyskeskukseen ja hammashoitoon helposti verkossa silloin, kun sinulle parhaiten sopii. Klinik-asiointipalvelun kautta saat hoidettua vuorokauden ympäri muun muassa ajanvarauksen, reseptin uusimisen ja tulosten kyselyn. Palvelun kautta voi myös jättää yhteydenottopyynnön, mikäli asiasi koskee neuvolapalveluja, fysioterapia- tai apuvälinepalveluja.

Terveydenhuollon ammattihenkilöstö käsittelevät yhteydenottoasi ja ohjaavat sinut oikeaan hoitoon, esimerkiksi varaavat ajan lääkärin tai hoitajan vastaanotolle. Käsittelemme yhteydenottosi saman päivän aikana, mikäli otat meihin yhteyttä ennen kello 15. Muutoin käsittelemme yhteydenottoasi seuraavana päivänä.

Sähköisen Klinik-asiointipalvelun ansiosta sinun ei tarvitse selostaa asiaasi useaan kertaan, vaan antamasi tiedot siirtyvät automaattisesti suoraan oikalle henkilölle ja asiasi hoidetaan entistä sujuvammin. Järjestelmä ei vaadi kirjautumista tai tunnusten luomista.

Palvelun käyttäminen on helppoa

  • Aloita valitsemalla asioinnin aihe, esimerkiksi ajanvaraus.
  • Merkitse oireesi sijainnin palvelussa olevasta kuvasta, kerro sen jälkeen lisätietoja oireesta.
  • Oireiden kuvaamisen jälkeen syötä palveluun henkilö- ja yhteystietosi. Samassa yhteydessä voit myös kertoa ajankohdat, milloin et pääse vastaanotolle, tämä helpottaa sopivan vastaanottoajan löytämistä.
  • Tietojen lähettämisen jälkeen saat vahvistuksen tietojen toimituksesta sähköpostiisi.
  • Otamme sinuun yhteyttä saman tai seuraavan päivän sisällä, joko puhelimitse tai tekstiviestillä.