Lääkäri- ja hoitajavastaanotot

Tältä sivulta löydät tietoa, miten otat yhteyttä terveyskeskukseen.

Mikäli sinulle on osoitettu omahoitaja

Ota ensisijaisesti yhteyttä omahoitajaan kaikissa terveysasioissa, myös kiireellisissä asioissa. Parhaiten tämä onnistuu Klinik-asiointipalvelun kautta. Palvelun kautta voit lähettää viestin suoraan omahoitajalle. Pyrimme vastaamaan kello 15 mennessä lähetettyihin yhteydenottoihin saman arkipäivän aikana. Tämän jälkeen lähetettyihin yhteydenottoihin vastaamme seuraavan arkipäivän aikana. Mikäli et pysty asioimaan sähköisesti, voit myös soittaa omahoitajalle arkisin kello 9–9.30 sekä kello 12.30–13 (5.2.2023 asti). Loviisan omahoitajien puhelinaika muuttuu 6.2.2023 alkaen niin, että heidät tavoittaa arkisin kello 9–10 puhelimitse.

Mikäli sinulle ei ole osoitettu omahoitajaa

Ota ensisijaisesti yhteyttä terveyskeskukseen Klinik-asiointipalvelun kautta. Mikäli et pysty asioimaan sähköisesti, voit myös soittaa, puh. 019 5600 300. Puhelinpalvelu on auki arkisin kello 8–15. Vastaanotto toimii ainoastaan ajanvarauksella, joten soita aina etukäteen!

Mikäli kyseessä on tapaturma

Ota yhteyttä terveyskeskuksen kiirevastaanotolle, puh. 019 5600 300. Puhelinpalvelu on auki arkisin kello 8–15. Vastaanotto toimii ainoastaan ajanvarauksella, soita aina etukäteen!

Mikäli kyseessä on akuutti hätätila soita hätänumeroon 112, tai Päivystysapuun, puh. 116 117 (virka-ajan ulkopuolella)

Matkailijan terveysneuvonta

Suunnitteletko matkaa ulkomaille?

Hyvät neuvot ja riittävät ehkäisevät toimet ovat tärkeitä kaikille matkaan lähtijöille. Jos epäilet rokotussuojasi kaipaavan päivitystä, ota riittävän ajoissa (vähintään kaksi kuukautta ennen matkaa) yhteyttä terveydenhoitajaan!