Loviisan Vesiliikelaitoksen tulokset asiakastyytyväisyystutkimuksesta.
Toteutimme vuonna 2025 ensimmäistä kertaa asiakastyytyväisyystutkimuksen yhteistyössä Servitium Oy:n kanssa. Tutkimuksen tavoitteena oli kartoittaa asiakkaiden näkemyksiä vesi- ja viemärihuollon laatutekijöistä sekä saada selville kehitystarpeita. Kyselyyn vastasi 244 henkilöä.
Kokonaistyytyväisyys sai arvon 4,3, joka on yli valtakunnallisen keskiarvon (4,23). Vesihuollon asiakastyytyväisyyden keskeiset mittarit ovat lähes kaikilta osa-alueiltaan korkeammalla, kuin toimialan muilla vastaavilla laitoksilla toteutuneissa tutkimuksissa.
Kiitämme kaikkia kyselyyn vastanneita asiakkaitamme arvokkaasta palautteestanne. Käsittelemme palautteet ja esille nousseet kehitysideat, ja tiedotamme niistä enemmän lähiaikoina.
Emme pysty vastamaan esitettyihin kysymyksiin, jotka tulivat avoimet palautteet ja kehitysideat- osion kautta, koska kysely oli anonyymi. Toivomme että asiakkaat ottavat yhteyttä meihin, niin vastaamme.
Palkintojen voittajille olemme ilmoittaneet henkilökohtaisesti.

Kuva: Pexels.com/Fiona Murray