Loviisan Vesiliikelaitos tiedottaa: Vesiliikelaitokselle positiiviset tulokset asiakastyytyväisyystutkimuksesta

Vesikannu ja vesilasi.

Loviisan Vesiliikelaitos toteutti vuonna 2025 ensimmäistä kertaa asiakastyytyväisyystutkimuksen yhteistyössä Servitium Oy:n kanssa. Tutkimuksen tavoitteena oli kartoittaa asiakkaiden näkemyksiä vesi- ja viemärihuollon laatutekijöistä sekä saada selville kehitystarpeita. Kyselyyn vastasi 244 henkilöä.

Kokonaistyytyväisyys sai arvon 4,3, joka on yli valtakunnallisen keskiarvon (4,23). Vesihuollon asiakastyytyväisyyden keskeiset mittarit ovat lähes kaikilta osa-alueiltaan korkeammalla, kuin toimialan muilla vastaavilla laitoksilla toteutuneissa tutkimuksissa.

Loviisan Vesiliikelaitos kiittää kaikkia kyselyyn vastanneita asiakkaitamme arvokkaasta palautteesta. Vesiliikelaitos käsittelee palautteet ja esille nousseet kehitysideat, ja tiedottaa niistä enemmän lähiaikoina.

Loviisan Vesiliikelaitos ei valitettavasti pysty vastamaan esitettyihin kysymyksiin, jotka tulivat avoimet palautteet ja kehitysideat -osion kautta, koska kysely oli anonyymi. Vesiliikelaitos toivoo, että asiakkaat ottavat yhteyttä suoraan heihin, niin he vastaavat kysymyksiin.

Palkintojen voittajille on ilmoitettu henkilökohtaisesti.

Loviisan Vesiliikelaitos