2-vuotias Lovinfo asukkaiden ahkerassa käytössä

Asiakaspalvelutoimisto Lovinfo avasi ovensa 7. maaliskuuta 2016. Mariankadulla sijaitseva, raikkaan vaalea asiakastoimisto remontoitiin entisiin vapaa-aika- ja nuorisotoimen tiloihin. Samassa paikassa toimii nyt myös Loviisan kaupungin matkailutoimisto.

Lovinfon iloinen henkilökunta valmiina palvelemaan. Lovinfon esimies Camilla Stenvall (vas.) ja asiakasneuvoja Pierina Järventaus työskentelevät Mariankadulla.

Lovinfossa loviisalaiset voivat esimerkiksi saada neuvontaa, jättää hakemuksia, ilmoittautua kursseille ja leireille tai antaa palautetta kaupungin palveluista. Asiakaspalvelukysymyksissä asukas voi olla ensin yhteydessä Lovinfoon, joka tarvittaessa vie asian eteenpäin siitä vastaavalle asiantuntijalle.

Lovinfo palvelee puhelimen ja sähköpostin kautta ja Lovinfossa voi myös käydä paikan päällä arkisin kello 9–16, myös kesäaikaan.

Tavallisena päivänä Lovinfon henkilökunta palvelee 30–40 asiakasta kasvotusten. Palvelunumeroon soitetaan noin 15 kertaa päivässä ja sähköposteja saapuu vajaat 10 päivässä. Lovinfon vastuulla on myös kaupungin puhelinvaihde, jonka kautta välitetään yli 160 puhelua päivässä. Viime vuonna Lovinfolla oli lähes 50 000 erimuotoista asiakaskontaktia!

Lue myös:

Lovinfo täyttää 2 vuotta – tervetuloa kahville!

Ota yhteyttä Lovinfoon: 019 555 555 tai lovinfo@loviisa.fi. Käyntiosoite on Mariankatu 12A. Tervetuloa!

Lovinfo