Loviisan kaupunki aloittaa koululounastarjoilun etäopetuksessa oleville oppilaille

Loviisan kaupunki aloittaa koululounaiden jaon etäopetuksessa oleville perusopetuksen oppilaille keskiviikkona 1.4.2020. Jakelu toteutuu niiden perheiden osalta, jotka ovat ilmoittaneet halukkuutensa koululounaan noutamiseen ja ovat siihen sitoutuneita.
Ruoka-annokset sisältävät vain lämmitettävän ruoan, ei juomaa, leipää tai salaattia. Lounas jaetaan vain koulupäivinä.

Kaupunginjohtajan viesti asukkaille

Arvoisat Loviisan asukkaat!
Varmastikaan useimmat meistä eivät olisi voineet koskaan edes kuvitella, että koemme poikkeustilan, jolloin koulut on suljettu, ihmisten väliset kokoontumiset on rajattu ja koko taloudellinen perustamme huojuu. Olisi valheellista väittää kaiken olevan pian kunnossa. Vaikka poikkeustila päättyy 13. huhtikuuta, talouden elpyminen tulee kestämään useita vuosia.